24/6 - onsdag

hohoh vilket fint vääääder!
jag vaknade idag halv två  men är fortfarande trött, jag sover för mycket nu i tiden.. men det ska jag ändra på! igår var jag i grönanlund med världens bästa kusin & lillasyster. det var en rätt lung & mysig dag. kom hem runt nio. idag ska jag nog bara vara hemma, orkar inte röra mig. klockan fem slutar pappa då ska jag han syster & pappas tjej till kista och köpa lite grejer som man behöver. ska också klippa mig KORT tror ja. jag gillar mitt år men det är för slitet! så vi får väl hoppas att det blir snyggt! annars kommer jag inte gå ut mera ahah. men ska bädda sängen nu och börja fixa mig lite snabbt! / lamikka


Kommentarer
Postat av: A~ quinteros

ditt hår kmr att bli fint gumman! lika fint som det är nu! puss saknar dig <33

2009-06-24 @ 16:11:49
URL: http://waq.blogg.se/
Postat av: M

vi får väl hoppas :)

2009-06-24 @ 16:16:09
URL: http://lamikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0