26/6 - fredag

sho bloggen, just nu är klockan 03:35 kan nte sova får panik + kan inte smsa heller fitta.. aja sover hos mamma idag med leyla  själva för mamma är i colombia hos sin pappa. anyway leyla somnade för runt ett tiden, jag borde också sova för vi ska fan upp nio imorgon för vi ska mötta upp några i liljeholmen tror jag det var för vi ska till älvsjöbadet. det blir roligt!

idag så var ju jag med min bästavän makki som åker på lördag huhu. vi gjorde inte mycket pauli var också med. vi var i kista med & åååååt glass gottgott. sen var vi mest i sollentuna orkar inte berätta exakt vad vi gjorde. men vi hade det grymt roligt! men ska se om jag kan sova nuuuuuuuuuuuuuuuuu / lamikka


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack





Missa inte min tävling i bloggen du kan vinna fina priser. DU TJÄNAR ÄVEN PÅ DET GENOM ATT FÅ FLER BESÖKARE :d

2009-06-26 @ 03:41:31
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0